30.12.14

Benefit They're Real Mascara



 Al een paar maanden kijk ik naar deze mascara, maar telkens vond ik hem te duur. En ik heb hem nu in een box zitten, van benefit. Wauw! Ik ben echt niet normaal blij en ik draag hem bijna elke dag!




Dit is niet de echte 'verpakking'. Dit is ook geen full-size. Dit is gewoon de kleine versie van 10,- maar ik heb hem voor ongeveer 5,- kunnen krijgen.


Hij ziet er ongeveer het zelfde uit als de full-size. Hij is wel een stuk kleiner. De mascara op doen, is best wel lastig. Niet echt heel erg. Maar het voelt gewoon anders. 

Het applicatortje (   ;)  ) werkt super fijn! Om lange wimpers te krijgen moet je een goed 'kwastje' hebben. Al is deze op. Ik ga deze nog gebruiken voor andere mascara's!


Dit is geen Fabulous foto. Maar het laat het effect goed zien. Je wimpers worden mega lang, en dit al na 1 laagje!


Dit is echt mijn favoriete mascara ever! Ik gebruik hem elke dag, en het resultaat is zo mooi! Niet te veel klonten, maar wel super lange wimpers!!

De full-size is ongeveer 24,- en te koop bij de douglas



1 opmerking

© Valblogin