8.11.14

SMOOCH BLUSHER COOKIE CRUMBLE


Er zijn zo veel dupes van Nars, dat het gewoon niet te tellen is. Terwijl ik al een tijdje zit na te denken om zo'n blush te kopen, zag ik deze blush bij de big bazar, voor een goed prijsje! Ik nam hem gelijk mee.



Het lijkt zo erg op nars, alleen de tekst op het doosje moet anders zijn, dan is hij helemaal, gewoon precies, het zelfde. Het doosje gaat makkelijk open en is fijn vast te houden als je de blush op doet. Het spiegeltje er bij maakt het nog handiger, je kan hem ook meenemen in je tas, en je gebruikt hem ook als je mascara opdoet!

De blush zelf, het belangrijkste natuurlijk.
De kleur is erg mooi, en heeft wat glittertjes, maar op je wangen valt dat niet echt op

Ik wist niet dat ik de kleur cookie crumble had, eigenlijk was ik zo dom om niet eens te weten dat er meerdere kleuren waren. Maar ik ben blij met deze, hij is heel natuurlijk, en heel zacht. 


Hij matcht een beetje met mijn huid. Haha.
De eerste keer dat ik hem op deed, via de kwast, kwam er heel wat losse poeder vrij.
Ik was even teleurgesteld, totdat ik het nog een keer probeerde en hij het niet meer deed.
Dus misschien doet hij dat gewoon alleen op het begin.



Ik vind dit een goede blush, en een aanrader, zeker voor deze prijs!

Hij is te koop bij de big bazar
2,-




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin