6.10.14

Wat je de komende tijd op Valblogin kunt verwachten






Zoals jullie misschien wel door hebben, is mijn lay-out al een beetje veranderd! Ik verklap alvast wat; er word nog meer veranderd! Wil je nog meer hier over weten? Lees dan verder!


SITE NAAM
Ik krijg een eigen domein naam, dan betekend dat het niet meer valblogin.blogspot.nl is maar gewoon; Valblogin.nl ! Ik hoop dat ik dat zo snel mogelijk kan doen! Want mij lijkt dat super leuk! ^^



LAY OUT
Ook Ga ik dus nog meer veranderen aan mijn lay out!





CAMERA
Ook wil ik nog meer uitvogelen met mijn camera, dat er meer kwaliteit in de foto's komen, en dat het er een stuk professioneler uit ziet! Want het weer word steeds grijzer, en dan worden de foto's minder mooi. Helaas, het kan niet anders. Maar ik doe mijn best voor betere kwaliteit


POST
Ik wil me meer gaan verdiepen in de manier van post schrijven. Ik wil ook outfits gaan plaatsen. De eerste outfit heb ik al bij elkaar gezocht. Maar nu nog fotograferen ;)


En tips voor post zijn altijd welkom! 




liefs,
Val

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin