9.10.14

Superdrug little tin



schattigheid, een ja voor mij! Leuke namen, ook een ja voor mij! Ik hou van lipverzorgings producten, dus deze vind ik geweldig!



Green and Pink, alle 2 hele mooie kleuren, maar elke kleur heeft weer een ander doel. De groene verzorgd je lippen met aloe vera, en de roze met spf 15, waardoor het je lippen tegen de zon beschermd.

De little tins zijn 2,-.

ingrediënten:






The little green tin (aloe vera):

Deze voelt super zacht aan op je lippen, en het verzorgd mijn lippen heel erg goed. Ik gebruik het nu al een tijdje, en ik ben er super blij mee!
De lippenbalsem is makkelijk uit te smeren, en voelt ook niet plakkerig aan.


(2,50)



The little pink tin (spf 15):

Ook deze voelt heel erg zacht aan op je lippen. Deze gebruik ik als ik bijvoorbeeld op een warme dag ga shoppen, of ga varen, wat dus super handig is, want dan krijg je geen droge lippen.
Al moet ik wel zeggen dat ik toch wel een beetje droge lippen krijg, maar mijn lippen zijn van zich zelf al droog, dus dat verklaard al veel ;)
Ook deze smeert heel erg makkelijk, en is super handig mee te nemen.




De verpakking is licht, en makkelijk mee te nemen, wat echt een pluspunt is, omdat je de spf 15 wel kan gebruiken als je op vakantie gaat!












De lipbalms zijn o.a. te koop bij de ici paris voor 2,50
of Hier

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin