1.10.14

MAX&MORE Cosmetic Beauty Brushes


Geef toe, low budget kwasten scoren, is geweldig. Daarom is de action een geweldige winkel!
Deze kwasten wou ik super graag uitproberen, en dat heb ik ook gedaan.




De kwasten zien er super schattig uit! Die stippeltjes zijn ook super lief!
De prijs voor deze kwasten is geweldig!
1,29


De poederkwast is heel erg zacht! het pakt de poeder ook goed op. Het enige probleem is dat de haartjes snel uit de kwast vallen.
Voor de rest een top kwast.


De eyeliner kwast is goed stevig, ook deze werkt heel goed mee! 


De lip kwast is super handig! Hij helpt echt heel erg goed bij het aanbrengen van je lipproduct!
Ik ben echt heel erg enthousiast over deze kwast!


De oogschaduw kwast is lekker stevig, maar pakt het je oogschaduw ook goed op?
Nee. Echt heel erg slecht. Maar als je een klein beetje oogschaduw opdoet, is deze juist heel erg fijn! 
Deze kwast is denk ik heel erg fijn om je wenkbrauwen mee te highlighten.


De wimper/wenkbrauw kwast is super fijn!
Ofcourse een beetje hard, maar dat hebben heel veel van dit soort kwasten wel!


Ik vind dit hele goede kwasten voor deze prijs.
Als je net begin met make-up zijn deze kwasten wat voor jou!


Dit setje is te koop bij de Action voor 1,29





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin