8.9.14

Even kletsen #4

hee!
Bij deze even kletsen ga ik wat over mijn blog zelf vertellen!
Lees maar gauw verder!



Oke, nu ik dit schrijf, ben ik hartstikke verkouden.... Helaas, maarja, niks aan te doen ;(

Als je aan de rechter kant kijkt op mijn blog, zie je een aantal dingen staan, nu ga ik jullie vertellen wat en waarom! :)

 Als aller eerst zie je dit. Een klein stukje van het tabblad over mij. In schuine letters staat er: meer over mij. Als je daar op klikt, kom je bij de pagina!

Ook heb ik een zoekknop, niet veel over te zeggen denk ik? Typ gewoon in wat je wilt zoeken! Dan moet het er waarschijnlijk bij staan ;) (als ik er iets over heb geschreven)


Mij volgen op social media? Dat kan via deze handige knopjes! 1 klik en je bent op de site's!


Een agenda voor mijn lezers, zo weet je wanneer je moet kijken op mijn blog! 
Video's komen altijd om 07:00 of 08:00 online.
En post om 08:00.


Als je mij wilt volgen op bloglovin', dan kan je gewoon op deze knopjes klikken, en je komt op mijn bloglovin' pagina!
Als niet weet wat bloglovin' is, comment en ik reageer met een duidelijk antwoord!



Vergeet dinsdag 9 september om 7 uur op mijn youtube kanaal te kijken! Dan komt er een video online op de dag waarop die gene waarmee ik het film jarig is! Als je een thumbs up doet, dan rekenen wij het mee als een felicitatie! Reageren kan natuurlijk ook! :)



© Valblogin