27.8.14

top 5 favorite beauty producten

hee! 
Omdat ik een tijdje niet meer heb gepost, trap ik af met een soort van favorites post! De laatste tijd heb ik nog al veel geëxperimenteerd met make-up, dat word zeker nog meer, want essence komt/heeft een nieuwe collectie.

5. MUA Undress me too
    Dit pallet heeft hele mooie kleuren! voor mij echt een aanraden! 
    5,99 kruidvat


   4. Hema matt topcoat
       Ik was al een tijdje op zoek naar een matte topcoat, en toen vond ik deze bij de hema! Gelijk!                                 
       Ik gebruik hem nu heel vaak! er komt zeker nog een review van! :)      HEMA 2,50


3. l'oreal paris eyeliner.
   Deze eyeliner is heel erg fijn, want je kan de lijntjes goed zetten. Het enige probleem is dat hij niet heel erg waterproef is, hij gaat snel van je ogen af. Maar toch een van mijn favorieten.  O.a. etos 13,-



 2.  Essence longlasting lipstick 13 Love Me
      Ik had laatst al een lippotlood gekocht van essence, die was al een topper voor mij! Maar nu ik    
      deze heb! Super fijn! echt een aanrader! Kruidvat, Essence 2,40

1.  Essence All About Matt Fixing Compact Powder.
     Iedereen heeft het wel eens, zweet of een vet gezicht. Deze compact poeder is je reddende held!
     Super goedkoop en het doet zijn werk! Echt aan te raden! Kruidvat, essence 2,99.




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin