26.6.14

Dille&kamille notitie schriftjes

hee!
Gister kreeg ik iets heel erg leuks van een leuk iemand; schriftjes!
Super leuk en handig voor het nieuwe schooljaar!
Ik heb ze even uitgepakt en foto's gemaakt!














Uiterlijk:
Super schattig!!! dit pas ook super bij de schoolspullen die ik laatst al nieuw heb gekocht! (komt nog een video van)
Ik vind de patroontjes super schattig!!!!!
Het is gewoon lijntjes papier en best wel stevig!!

Kwaliteit:
De kwaliteit is super! de boekjes scheuren denk ik niet zo snel uit elkaar, en zijn super handig voor in je tas!














ze zijn ook gerecycled!







De prijs wist ik eerst niet, maar op de dille en kamille site staat de prijs wel!
ze zijn 2,25!! super prijs voor deze leuke schriftjes!

en heel erg bedankt voor deze schriftjes <3 ^^   ben er super blij mee!!

2 opmerkingen

© Valblogin