21.4.14

review essence cookies&cream 01 cakepop, that's top

Hee mensen!
Vandaag heb ik voor jullie een review over een nagellak van essence, die ik heb gekregen op mijn verjaardag!
*deze foto is niet zo mooi, sorry!*





















Toen ik deze nagellak kreeg, was ik al onder de indruk, ik vind het echt een mooie kleur!

Toen ik hem op mijn nagels deed, dacht ik: hij lijkt een beetje erg op mijn huidskleur!
Na de 2e laag vond ik hem al wat beter!


   *zonder flits*

*met flits*





















zelf ben ik echt een nagelbijter, daarom doe ik nagellak op zodat ik niet meer bijt omdat ik het 'mooi/zonde' vind voor mijn nagels! Maar als je hier bij deze nagellak al 1 x bijt, kan je het er best makkelijk er af halen, dus raad ik aan om er nog wel een topcoat onder/boven te doen!

voor de rest is het een hele mooie nagellak!
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag dus weet ik niet precies hoe duur hij is!
volgens mij is hij 2,- 
Hij is goed voor deze prijs!

Heb jij een ander 'gevoel/idee' over deze nagellak?
reageer hier onder!






Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin