6.4.14

Femke

Hee! ik heb een interview met Femke gedaan en zij met mij!
lees snel verder als je meer over haar wilt weten!


1. Wanneer ben je jarig en hoe oud word je dan?
 Ik ben 28 november jarig en dan word ik 13 (duurt nog zooo lang!)



2. Met welke blogger zou je graag iets willen schrijven?
     Uhm… Met Carlijn (van CarzMyName) denk ik wel :)

3. wat zijn je hobby's, en wat kan je goed?
    Voetballen, dansen (ook al kan ik het niet), paardrijden, foto's maken en bloggen natuurlijk ;)

4. waar door kan je nooit slapen? of wat is je grootste angst?
    Doordat ik dan zo veel gedachtes heb en dan 's avonds bedenk ik opeens nog allemaal dingen die ik wil gaan doen. Mijn grootste angst 's avonds is denk ik dat er dieven komen of zoiets.

5. wat vind je zo leuk aan bloggen?
     Dat je gewoon al je gedachtes kan opschrijven, en als ik leuke reacties krijg word ik daar ook heel blij van :D

6. waar door word jij blij?
    Beseffen hoe leuk leven ik eigenlijk heb. Er zijn zeker dingen die minder zijn, maar daar moet ik zelf verandering in brengen. Als je iets wil, moet je er zelf doen. En als het niet lukt, probeer je het nog een keer. Uiteindelijk komt alles goed. <3

7. van welke zanger/zangeres krijg je kippenvel?
    Van sommige liedjes van Emeli Sandé <3

  8. welke blogger(s) zijn/is je voorbeeld?
       Zo veel! Teske, Jiami (van Lifesplash), Vera Camilla en Ayla (van IMakeUp)

9. waar heb je een hekel aan?
   Aan ruzie! Ik heb bijna nooit ruzie, haha. Maar als bijvoorbeeld 2 mensen ruzie hebben en ik er tussenin sta, ik weet me dan vaak niet echt een houding te geven haha. Iemand daar tips voor? ;)

10. je grootste blunder?
     Zaterdag was dat nog! Oh my, ik schaamde me echt dood! Ik moest bij een voetbalwedstrijd even terug naar de kleedkamer om iets op te halen. We hadden een uit-wedstrijd en ik wist niet meer in welke kleedkamer we zaten (dom!!). Ik ging dus maar op zoek en liep bij een paar kleedkamers naarbinnen. De eerste waar ik de deur opendeed zaten allemaal mannen van een jaar of 30. Ik deed de deur open en iedereen keek me echt zo aan. Ik deed de deur maar weer dicht en liep snel verder. Uiteindelijk vond ik de goeie kleedkamer wel, haha.




Ik vind het echt super leuk om elke 2 weken iets te schrijven met Femke!
Helemaal omdat ik haar nu beter ken!
Misschien dat er af en toe wel eens een verassing komt en dat we gewoon random samen iets schrijven! vind je het leuk om ons nog meer vragen te stellen? doe het dan in de comments en we antwoorden samen!

© Valblogin